Integrētie komunikācijas risinājumi

Cilvēks dienā vidēji saņem ~100 dažādus ziņojumus caur 7 dažādiem kanāliem (fakss, e-pasts, parastais pasts, IP telefons, mobilais telefons, īsziņas, utt.). Vidēji 37 minūtes nedēļā vai 30 stundas gadā darbinieks pavada, nesekmīgi mēģinot sazināties ar pareizajiem cilvēkiem pa tālruni. Dators un mobilais tālrunis ir atzīts par svarīgākajiem saziņas līdzekļiem.

Tāpēc īpaši svarīga kļūst integrēto komunikācijas risinājumu loma, kas ļauj izveidot vienotu IT infrastruktūru, integrējot dažādus saziņas līdzekļus vienotā sistēmā. Integrētie komunikāciju risinājumi palīdz ietaupīt darbinieku laiku, veicina sadarbību, palīdz izvairīties no virknes komunikāciju problēmu, kas kavē produktivitāti, kā arī par 25-30 procentiem samazina izmaksas par sakariem.

Microsoft integrēto komunikāciju risinājumi:

Microsoft Lync Server – Office Communications Server ir integrēta komunikāciju platforma, kas nodrošina iespēju zvanīt tieši no Microsoft Office lietojumprogrammām, lai veiktu audio un video konferences un koplietotu dokumentus tiešsaistē.
Microsoft Lync Client – balss un video komunikāciju programmatūra, kas ļauj gludāk un efektīvāk sazināties ar citiem lietotājiem, izmantot konferences zvanus, koplietot dokumentus un veikt video ierakstīšanu. Šīs funkcijas ir iespējams izmantot datorā, mobilajā telefonā un interneta pārlūkā.
Microsoft Round table – iekārta konferences zvaniem ar integrētu tālruņa funkcionalitāti un 360 grādu video kameru ļauj jums baudīt panorāmas skatu uz konferences dalībniekiem no jebkuras darbstacijas. Izmantotā tehnoloģija spēj identificēt runājošo personu, rādot to atsevišķi no pārējiem konferences dalībniekiem. Šī ierīce ļauj arī ierakstīt virtuālās sanāksmes.
Microsoft Exchange Server – elastīga un droša saziņas platforma, kas var palīdzēt samazināt jūsu sakaru izmaksas un paaugstināt produktivitāti, pateicoties piekļuvei biznesa komunikācijai no jebkuras vietas.

 


Iet atpakaļ