Garantijas serviss

Kopš 2011. gada 1. janvāra Atea ir autorizets Lenovo tehnikas serviss. Mūsu servisā garantijas remontam pieņem “Think” zīmola tehniku, Essential (Value Line, 3000) sērijas portatīvo un galda datortehniku, kā arī IBM/Lenovo monitorus.

Par datortehnikā konstatētajiem tehniskajiem defektiem varat ziņot Atea servisa nodaļai darba dienās no plkst. 9:00 – 18:00.

Vēlaties kļūt par Atea klientu?

Sazinieties ar mums ātri un vienkārši, aizpildot šo pieteikuma formu:

 

 

Atea garantijas noteikumi:

1. Izstrādājuma atbilstība garantijas noteikumiem (mehāniskie bojājumi, mitruma iekļūšanas pēdas un tml.) tiek konstatēta diagnostikas procesā nevis tā pieņemšanas laikā.

2. Ja diagnostikas gaitā tiek konstatēts, ka defekts ir radies neatbilstošas lietošanas rezultātā (mehāniski bojājumi, mitruma iekļūšanas pēdas un tml.), garantijas apkalpošana tiek atteikta.

3. Ja pieteiktajam defektam ir periodisks raksturs, par remonta sākuma datumu tiek uzskatīts brīdis, kad minētais defekts tiek konstatēts servisa centrā.

4. Ja klienta pieteiktais defekts netika konstatēts, vai gadījumā, ja pēc iekārtas diagnostikas veikšanas klients atsakās no maksas remonta, klients sedz diagnostikas izmaksas.

5. Atea neatbild par datiem, kas atrodas uz klienta datu nesējiem (cietie diski, atmiņas kartes, SIM kartes, GSM iekārtu atmiņa). Klients pats atbild par datu rezerves kopijām.

6. Atea neatbild par bojājumiem, kuri radušies lietotājam nepareizi izlasot/ izprotot ražotāja instrukcijā sniegtos norādījumus.

7. Atea neatbild par programmatūras savietojamību ar datortehniku/ tās komponentēm.

Jāatzīmē, ka reģistrācijas brīdī diagnostika netiek veikta un remonta iespējamās izmaksas prognozēt nav iespējams.

Jevgeņija Gorevska
IT serviss