grozs

Jūsu grozs ir tukšs

Valoda
Jauns klients

Vispārējie noteikumi un nosacījumi Atea eShop lietošanai

Piegādes noteikumi un termiņi

Preču piegāde tiek veikta 1-2 darba dienu laikā no pasūtījuma noformēšanas brīža, taču piegādes laiks var būt atkarīgs arī no klienta apmaksas nosacījumiem un distributora noliktavas atrašanās vietas.

Preču piegāde notiek darbadienās no plkst. 9:00 līdz 18:00, iepriekš sazinoties ar klientu. Brīvdienās preces netiek piegādātas.

Noformējot pasūtījumu klientam ir iespēja komentāros norādīt vēlamo piegādes vietu, datumu un laiku.

Preču piegādes izmaksas

Preču piegāde Rīgas teritorijā ir bezmaksas.

Preču standarta piegādes izmaksas Latvijas teritorijā ir 8,26 EUR. Precīzu piegādes maksu savam pasūtījumsm varat uzzināt sazinoties ar mums pa tālruni 67819050.

Ja neparedzētu apstākļu dēļ Jums ir radušies sarežģījumi un nav iespējams pieņemt pasūtījumu, lūdzam sazināties zvanot uz tālruni 67819050, vai rakstot e-pastu uz eShop@atea.lv

Iepriekš informējot eShop administratoru, pasūtītās preces bez maksas varat saņemt SIA „ATEA” birojā, Ūnijas ielā 15, Rīgā, LV - 1039.

Garantijas

Interneta veikala https://atea.lv/eshop piedāvātajām precēm garantija tiek nodrošināta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem.

Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā un tam noslēdzoties klientam var tikt piedāvāts maksas apkalpošanas remonts.

Saņemot preci, klientam tiek izsniegta pavadzīme.

Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam Jūs rūpīgi iepazīties ar produkcijas (izstrādājuma) lietošanas instrukciju.

Garantijas laikā precēm lūdzam saglabāt iepakojumu vismaz 1 mēnesi divas un pretenziju gadījumā preci iesniegt tās ražotāja oriģinālajā iepakojumā.

Pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa - http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309 nosaka, ka „patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”, SIA „ATEA” patur tiesības pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir lietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Detalizētāks garantijas noteikumu apraksts SIA „ATEA” mājas lapā- https://www.atea.lv/pakalpojumi/it-serviss/garantijas-serviss/.

Preču bojājumi uzrādot pirkumu apliecinošu dokumentu.

SIA „ATEA” garantijas servisa centrā
Ūnijas ielā 15, Rīgā, LV-1039
Tālr. 67819051
Fakss 67819049
E-pasts: serviss@atea.lv